luni, 14 ianuarie 2013

Sunt mamica, sunt sexi!

Dupa un sfarsit aglomerat de an, in sfarsit am gasit vreme pentru o postare pe blog. Mi-am propus asta chiar dupa noaptea de revelion, pe care am petrecut-o cu niste prieteni, dintre care trei erau mamici de micuti intre 1-3 ani. Discutand ca intre fete, mamicile de la masa au marturisit ca in sfarsit au reinceput sa se simta sexi si sa-si recapete increderea in felul in care arata. Simo a slabit cat si-a propun, Ema inca se mai chinuie cu burtica, dar deja nu o mai deranjeaza asa tare, si Alexandra are o viata ocupata si nu prea are timp de ea, dar tot reuseste sa faca o sedinta de aerobic in casa, cat doarme micuta ei de 1 anisor.

Am devenit chiar curioasa ce le-a ajutat cel mai mult pe fete sa se simta atragatoare si frumoase dupa perioada enervanta de pierdere a greutatii extra castigate in timpul sarcinii (inca o tin minte, dupa 6 ani de la nastere). Le-am tot intrebat, si dupa raspunsuri de genul "cu fiecare kilogram in minus ma simt mai sexi", am ajuns la un punct comun. Fetele si-au innoit garderoba cu rochii si lenjerie intima!

Unde-i increderea in aspectul fizic? In dulap!

Se pare ca hainele pe care le purtam ne influenteaza foarte mult increderea in felul cum aratam. Daca alegem hainele potrivite, putem masca acele defecte fizice (pe care deseori le observam doar noi!) care ne baga bete-n roata de fiecare data cand vrem sa ne simtim sexi. Le-am rugat pe prietenele mele sa-si aleaga cate un obiect din garderoba lor noua care le face sa se simta sexi si atragatoare. Hai sa vedem ce-au ales.

Alegerea Emei

 

Ema are 27 de ani si e o mamica mai serioasa si pune mult accent pe detalii. De aceea, lenjeria intima e foarte importanta pentru ea. Ne-a tot povestit cum colectioneaza toate noutatile cu dantela de la Uniconf, un brand romanesc. Nu prea auzisem de ei, dar am aruncat o privire pe site si au niste chilotei foarte sexi. Preturile chiar sunt ok si Ema ne-a zis ca se simte si sexi si comod in ei, fiind de bumbac. 
De ce sunt sexi: "nu e deloc incomod sa port tanga sau semitanga. chiar arata bine pe mine, nu ma simt nici grasuta. sunt perfecti. recomand cu incredere chilotii semitanga.

Alegerea Simonei

 

 

Simo e mamica unui baietel de 3 ani. La 29 de ani, se descurca foarte bine in postura de mama si mereu cand ne intalnim e plina de energie. Ea e cea mai colorata dintre noi si adora rochiile. Mi-a tot zis de rochia asta de la H&M la revelion, incat am intrebat-o de ce nu a purtat-o atunci. A ras si mi-a zis ca sotul ei s-a saturat sa o vada rosie :)
De ce e sexi: "imi mascheaza soldurile maricele, sanii imi arata bine in ea, sunt si o mamica decenta, o ador. mi-as lua-o si in albastru, galben, verde, negru, toate culorile! "

 

 

Alegerea Alexandrei

 

Alexandra, la cei 30 de ani ai ei, este o mamica relaxata si mereu ne calmeaza cand suntem agitate. In dulapul ei, sutienele balconette sunt la loc de cinste. Ne-a zis ca sotul ei e innebunit dupa ele si merg foarte bine la rochii de petrecere. Alexandra si le cumpara tot de la Uniconf, descoperindu-l pe primul cand era la cumparaturi cu Ema. Modelul ei preferat nu se mai gaseste pe site, dar seamana cu cel din imagine. Mai multe sutiene Uniconf gasesti pe site-ul lor.
De ce e sexi: "dupa nastere m-am ales cu niste sani mari. eram putin complexata si nu stiam ce sa fac cu ei. pe bune! sutienul asta ii face sa arate asa bine, ma simt chiar atragatoare in el si David il adora. Mai am si pe negru si alb, dar asta rosu chiar isi face efectul!"


Si uite asa, ti-am oferit 3 sugestii cu care sa-ti innoiesti garderoba si sa te simti o mamica sexi. Daca ai deja un articol de imbracaminte si nu numai care te-a ajutat sa te simti o mamica sexi, spune-ne si noua care e :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumim pentru mesaj! Cat de curand, va fi vizibil pe blog.
O zi frumoasa.