miercuri, 3 octombrie 2012

De ce iubesti sa fii mama?

de ce iubesti sa fii mama
Momente speciala intre tine si copilul tau


Stim cu totii ca nu e usor sa fii mama. Viata devine mai complicata, energia ta se consuma total pana la sfarsitul zilei. Deseori, trebuie sa te transformi intr-o super eroina, care are grija si de copilas, si de casa, si de viata personala.

Exista momente speciale si intime daruite mamicilor si copiilor lor, pe care le admiram si ajungem ca si femei sa le cunoastem si noi la un moment dat. 

Iata ce am aflat ca iubesc mamicile pe care le cunoastem:



''Sa imi tin copilasul in brate si sa-l privesc cum doarme''

''Sa simt respiratia calda, dulce, a micutului la pieptul meu"

'"Ma amuza modul in care incearca sa vorbeasca in limba lui"

"Ma inmoi cand fetita mea ma roaga ceva, cu privirea ei dulce si ochii mari"

"Ador sa-i citesc, pana adoarme. Acelea sunt cele mai frumoase seri"

 "Pentru toate hainutele micute si dragute. Fetita mea e o printesa!"

"'Pentru cand baietelul meu se murdareste din cap pana in picioare si vine la mine speriat, sa-l spal. O fac cu atata iubire si rabdare!"

"Pentru ca ne distram mereu cand vorbim. Eu in romana, ea in limba ei."

Suntem siguri ca motive sunt sute. Suntem curiosi, voi de ce iubiti sa fiti mame?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumim pentru mesaj! Cat de curand, va fi vizibil pe blog.
O zi frumoasa.